Aase R Sæther - Gloppen Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Å abonnere på eit emne vil vel bli omtrent som å legge det i korga i det gamle forumet. Men har eg ei oversikt nokon stad over kva tema eg har abonnert på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne J. Engmo Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Er det ikke det som finnes under "mine innlegg" i profilen tro ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne J. Engmo Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Nei,nå svarer jeg meg sjøl , men ser at der legger alle innlegg seg som man har deltatt i ! Så da lurer også jeg på : Hvor finner man igjen innlegg man abonnerer på ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 Er det ikke det som finnes under "mine innlegg" i profilen tro ?? Nei, der ligg dei emna som eg har skrive innlegg i sjølv, enten eg er abonnent eller ikkje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aѕbjørn Værnеѕ Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Dette er under Kontrollpanel>Forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 Mange takk - ikkje akkurat den mest logiske plassen å leite, men når ein berre veit det, så ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts