Gå til innhold
Arkivverket
Berit Knudsen

Gul varseltrekant, Rapporter

Recommended Posts

Berit Knudsen

Jeg lurer på hva den gule varseltrekanten med Rapporter nede på v.side er til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddbjørn Johannessen

Jeg lurer på hva den gule varseltrekanten med Rapporter nede på v.side er til?

Dersom man finner innlegg støtende, upassende eller med et innhold som på annen måte bryter med reglementet, kan man rapportere det ved å klikke på varseltrekanten under det innlegget det gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddbjørn Johannessen

Jeg ser nå at du egentlig hadde stilt dette spørsmålet til Digitalarkivet, så jeg begikk vel litt "selvtekt" ved å svare på det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Leif Biberg Kristensen

Det har blitt sagt tidligere at det er fritt fram her for alle å svare på spørsmål, - selv om man rimeligvis svarer for seg selv og ikke på vegne av Digitalarkivet.

Ved å klikke på den gule knappen kommer du til et skjermbilde hvor du kan rapportere et innlegg til administrator. Ettersom dette er en totrinns-prosess, gjør det ingenting å trykke på rapporteringsknappen. Du kan da lese hjelpeteksten, som er i samsvar med det Oddbjørn skriver. Etterpå kan du gå ut igjen med Tilbake-knappen i nettleseren din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Berit Knudsen

Tusen takk for klare og greie svar. Jeg hadde mistanke om at det var noe slik, men var litt redd for hva skjedde om jeg trykket på knappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.