Gå til innhold
Arkivverket
Litta

[LØST] Lina Olia Andersdtr, f.o.1861 - hvor ?

Recommended Posts

Litta

Hei

I forbindelse med jakten på opphavet til Laurits Oskar Johansen hadde jeg ett innlegg:

http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/718-loest-ingen-som-vet-noe-om-petrine-nn-f1887-og-lauvris-o-johansen-f-1883/

Her er hans dåp:

Kildeinformasjon: Akershus fylke, Eidsvoll i Eidsvoll, Ministerialbok nr. 2 (1882-1895), Fødte og døpte 1883, side 19.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3467&idx_id=3467&uid=ny&idx_side=-23

Faren har jeg kontroll på, men moren er et problem. De gifter seg ikke og jeg har ikke funnet noen kandidat hittil.

Hjelp mottas med takk !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddbjørn Johannessen

Et skudd i blinde: Jeg finner ei 3 år gammel Lina O. Andersdatter i Glemminge sogn (Fredrikstad) i ft 1865. Det er jo et godt stykke fra Eidsvoll, da - men hun kan jo likevel være en kandidat...

Glemminge 1865

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Litta

Litta har visst fått disse opplysningene i et annet tema her på forumet .

Stemmer det. Nevnte det i første innlegg :rolleyes: Beklager, hvis det ikke fremgikk tydelig nok !

Laurits og hans fars opphav og har jeg alt om. Det er kun hans mor, jeg ikke greier å få styr på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Litta

Et skudd i blinde: Jeg finner ei 3 år gammel Lina O. Andersdatter i Glemminge sogn (Fredrikstad) i ft 1865. Det er jo et godt stykke fra Eidsvoll, da - men hun kan jo likevel være en kandidat...

Glemminge 1865

Takk Oddbjørn! Det kan jo likevel være henne, siden fornavnskombinasjonen kan stemme. Jeg får sjekke eventuelle lister om utflyttede i sognet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Litta

Jeg tillater meg å løfte denne opp igjen, da det ikke har vært noen løsning på dette spørsmålet :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trond Ø. Lunde
Litta

Fantastisk bra jobbet, Trond.

Tusen Takk !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive