Gå til innhold
Arkivverket
Karl Johnny Sommer

Det nye og det gamle debatt forum

Recommended Posts

Karl Johnny Sommer

Hei - Et spørsmål til de som vet noe om dette.Vil det gamle debatt forum bli liggende,søkbart

omkring eldre debatter startet av undertegnede? Kilder/linker her hadde jo vært fint å gå inn

på om det er noe du i etterkant lurer på. Hilsen Karl Johnny Sommer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

Svaret er ja, og det står under "kunngjøringer" øverst på denne siden pluss i en del andre temaer startet de siste ukene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ken V. Nordberg

Jeg regner med at grunnen til at de gamle debattene er importert til dette nye forumet er at de omsider skal forsvinne fra det gamle. Lenkene/bildene fungerer ikke enda, men det høres ut som dette nok skal ordnes opp i. Uansett så er alle det gamle debattene, som Lars Over sier, søkbare på dette forumet og dersom man skal lenke til disse gamle debattene, bør det kanskje lages lenker til Arkivet her istedet for det gamle brukerforumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein Arnolf Bjørndal

Det er vel ikke godt å si når det "nye gamle" forumet blir åpnet igjen. I mellomtiden mener jeg man bør lenke til temaer der de nå ligger, og gjerne henvise til det opprinnelige nummeret, for skulle så ikke disse lenkene virke når det konverterte gamle forumet åpnes igjen for lesning, vil man i hvert fall kunne søke opp det gamle temaet på nummeret, som jeg så at de hadde beholdt (dvs. jeg HÅPER numrene lar seg søke frem. Noen mente at tittelen ikke nå lar seg søke frem, bare innholdet. Og siden de gamle numrene nå ligger som en del av tittelen, kan det i så fall bety problemer).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ken V. Nordberg

Ja, så lenge Arkivet er stengt så vil jo det være ett problem. Det man risikerer da er at lenker til det gamle forumet en gang i fremtiden kan bli ugyldige. Det viktige da er vel og, i tillegg til en lenke, oppgi hvilket tema i det gamle debattforumet det er man referer til. Så får vi bare håpe at det i fremtiden blir mulig også og søke på titlene slik at disse temaene kan gjenfinnes om det skulle bli nødvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive