Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet Juli 15, 1999 Del Skrevet Juli 15, 1999 Til tross for mange feil i den elektroniske utgaven av dette manntallet har jeg hatt stor nytte av at det er søkbart på nettet. Jeg har forstått at det ikke er en prioritert oppgave å rette opp feil (jeg tenker ikke bare på korrekturlesing, men også at data kommer i riktig rubrikk). Jeg håper imidlertid det er mulig å få retet opp disse feilene, som sannsynligvis skyldes en konverteringsfeil: 1. Gårdene i Stokke hovedsogn i Stokke prestegjeld, Tønsberg prosti, er oppført under Kodal sogn i Andebu prestegjeld (gårdene i Skjee og Arendal annekssogn i Stokke prestegjeld er korrekt oppført). 2. Gårdene i Helleland og Bjerkreim sogn i Helleland prestegjeld i Stavanger prosti er oppført under hovedsognet i Sokndal prestegjeld. Gårdene i Heskestad sogn er her korrekt oppført under Heskestad sogn i Helleland prestegjeld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet Juli 16, 1999 Del Skrevet Juli 16, 1999 Takk for tilbakemelding! Vi har merket oss de påpekte feilene, og skal sørge for å få det rettet - når vi oppdaterer filene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Sulesund Skrevet August 12, 1999 Del Skrevet August 12, 1999 Hvorfor får jeg "Forbudt område" når jeg forsøker å søke på MT 1663-66? Må man ha kode eller være student? Takk for kjempeflotte muligheter for slektsgransking. Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Halvor Aaby Skrevet August 12, 1999 Del Skrevet August 12, 1999 Mt 63-66: For Nedre Borgesyssel prosti er den venstre søkeboksen redusert til en liten firkant, slik at det ikke er mulig å søke på prestegjeld, gårdsnavn osv. Dessuten står det "tom" på den linja innholdet skulle stå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet August 13, 1999 Del Skrevet August 13, 1999 Nedre Borgesyssel: Skal prøva å reta det så snart som mogleg. "Forbudt område": Denne meldinga kan eg vanskeleg forstå stammar frå oss. Kan du gje meg litt meir detaljar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet September 28, 1999 Del Skrevet September 28, 1999 Hvis man bruker adressen [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?narkivverket/mt1660/bd01mt60>Lenke får man tomme søkemuligheter, mens adressen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Oktober 4, 1999 Del Skrevet Oktober 4, 1999 No burde også den første fungera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts