Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#83] Problemer med debattsiden

Gjest Sigbjørn Sørli ssoerli@hl.telia.no

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sørli ssoerli@hl.telia.no

Når jeg går inn på siden "debatt" kommer ikke innleggene fram, den øvrige tekst ligger inne som normalt. Jeg Jobber på Ekofisk feltet og bruker ledig tid til leting i Digitalarkivet. Kan det være komunikkasjonen som forårsaker problemene, de andre sidene kommer greit inn, det er kun "Debatt" som svikter.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/86044-83-problemer-med-debattsiden/
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det tredje debattforumet har sviktet, uvisst av hvilken grunn. Det er mulig at den store interessen for forumet har fått det til å bryte sammen. Selvom en fortsatt kan skrive innlegg i dette forumet vil ikke innlegget bli registrert.Dessverre er dette et problem jeg ikke er istand til å ordne på med det første. Det er mulig at vi må vente på Jan Oldervoll som kommer i begynnelsen av august.Jeg beklager dette på det sterkeste og skal gjøre hva jeg kan for å få forumet til å virke igjen.

• 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.