Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Sigbjørn Sørli ssoerli@hl.telia.no

[#83] Problemer med debattsiden

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sørli ssoerli@hl.telia.no

Når jeg går inn på siden "debatt" kommer ikke innleggene fram, den øvrige tekst ligger inne som normalt. Jeg Jobber på Ekofisk feltet og bruker ledig tid til leting i Digitalarkivet. Kan det være komunikkasjonen som forårsaker problemene, de andre sidene kommer greit inn, det er kun "Debatt" som svikter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Truls Songstad

Samme her! har vært sånn siden i går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidun Fladby

Det er akkurat det samme her i Moss også.Irriterende!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidun Fladby

Det er akkurat det samme her i Moss også. Irriterende!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Gunnar Grimstad

Jeg har også problemer. Det gjelder det "tredje" forumet, det som man retter til andre brukere. Der er det ingen inlegg som vises i det hele tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Det tredje debattforumet har sviktet, uvisst av hvilken grunn. Det er mulig at den store interessen for forumet har fått det til å bryte sammen. Selvom en fortsatt kan skrive innlegg i dette forumet vil ikke innlegget bli registrert.Dessverre er dette et problem jeg ikke er istand til å ordne på med det første. Det er mulig at vi må vente på Jan Oldervoll som kommer i begynnelsen av august.Jeg beklager dette på det sterkeste og skal gjøre hva jeg kan for å få forumet til å virke igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå har et midlertidig forum blitt opprettet mens problemene blir løst med det gamle. Bruk den samme lenken som vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anita Nielsen

Jeg ser at det har vært problemer med å få lagret innlegg til det 3. forumet. Jeg har vært på ferie, og oppdaget nå at generelle spørsmål med svar fra andre er lagret under mitt navn på det 1. forumet. Noen sammenheng?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive