Gå til innhold
Arkivverket

[#360] Hvor ble mitt nye tema av?


Gjest Håkon Aasheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Håkon Aasheim

Igår 18.8. skrev jeg en sak: Jørgen Winter og Jørgen Jørgensen Winter. Ferdig å skrive trykket jeg på Legg inn nytt tema. Da kom det frem på skjermen noe som kaltes Get right, og spørsmål om å save. Var jeg dum som sa ja? Siden har jeg ikke sett noe til innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

nettlesaren din gjekk i surr. I staden for å senda innlegget til oss, ba han deg lagra det på eigen maskin. Eg veit ikkje kva som kan ha hendt. Ei forklaring kan vera at du brukte svært lang tid på skriva innlegget. Men det er berre ein teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Aasheim

Hei Jan. Jau, det gjekk nok litt tid med å skriva det. Og så fann eg ut kva eg gjorde feil. Skulle ikkje lagra det i Get Right, slik som eg fekk antyding om. Dette programmet skulle eg berre har lukka heilt og fullt før eg trykte ein gong til på Legg på plass tema. Men eg tok likegodt og skreiv det oppatt. Og no er det kome på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.