Gå til innhold
Arkivverket

[#509] Ikkje alle vil ein vel


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Det er nokon som har funne ut korleis ein skal bremsa DA alvorleg. Det førte til at i nokre timar gjekk systemet vårt svært tregt. Men eg har no funne ut korleis dei gjorde det, og stengt døra for dei. Vonar det no går betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Til Jan Oldervoll og alle ansatte ved DA,Jeg håper dere har stengt døra for dem for alltid!!Fra en som takker dere for godt arbeid og vil dere vel.Hilsen Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har nok ikkje stengt for alltid. Grunn: Det er ikkje sikkert det var med vilje. Om nokon prøvde omatt og omatt med ei korrupt lenke ville det gje same resultat. Og lenka kan ha blitt korrupt fordi nokon har lese feil opp over telefon t.d. Så eg oppfattar det som viktig at me fekk stengt døra. Men eg var litt sur då eg eg på laurdagskvelden måtte reparera dører. Men eg forstår at tvekampen mellom Foss og Hagen var like lite morosam som ein kunne venta. Så då så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg har faktisk tenkt lenge å spørje deg om ei liste over dei minst ønskte framgangsmåtane - altså kva vi bør la vere å gjere når trafikken er stor, men ut frå det du fortel her, ville det vere ganske dumt, så derfor spør eg ikkje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.