Gå til innhold
Arkivverket

[#570] Problemer med Internet Explorer 5.5


Gjest B.H.Engseth
 Del

Recommended Posts

Gjest B.H.Engseth

ER det noen som har erfart problemer med å komme inn på Digitalarkivets sider med Internet Explorer 5.5.Selv så får jeg kun feilmelding som sier at sidene er utilgjengelige. Jeg har ingen problemer med UIB sine sider eller andre steder jeg er innom.Noen ideer til hva som kan være feil mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.H.Engseth

Så vidt jeg kan se så tillater jeg cookies, og har som sagt ikke problemer med andre sider med cookies.Men siden Britt bruker IE 5.5 uten problemer, så må jeg nok lete andre steder.Mottar fortsatt gode ideer til hvor jeg bør lete med takk!Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg bruker også IE 5.5 både ved ISDN tilkobling og ved fast linje via Proxie-server uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Jeg har opplevd akkurat det samme problemet men har funnet en "metode" for å komme ut av det på. Jeg går til en av de andre "Favorites" sidene mine, deretter går jeg tilbake og da virker det som det skal, bortsett fra at jeg ikke kan lenger legge inn bare deler av navnet i søket. Søkte jeg før på Hald* fant den alle varianter, men nå skjer der ingen ting!?? mvh Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Hald* skal ikkje brukast. Bruk i staden Børjar på som opsjon og ikkje Lik (i valboksen før boksen du skriv inn kriteriet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.