Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kari Larsen

[#597] Feil i Digitalarkivet

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Jeg skjønner at det ikke er noen som har kapasitet til å rette opp (mulige) feil i Digitalarkivet. Men det måtte vel være bra å ha et system for å registrere feil, slik at man senere forhåpentligvis kunne ta en oppretting/gjennomgang av registrene. Det er da først og fremst direkte avskrivingsfeil jeg tenker på, men også feil i originalene kunne man jo ha mulighet for å kommentere - forutsatt at det fantes noe system for dette. I første omgang kunne man jo ha et eget debattforum, men helst også med mer strukturert info enn i de andre debattene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Carlson

Hallo! Når jeg kikker på Kolstadgade i Kristiania, får jeg Torvegade. Er dette en feil, eller hva?? God Sommer, hilsen Inger C

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Carlson

Beklager feil plass for mitt innlegg her. Hilsen I.C

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Kari:Det er tenkt på å få istand et feilregistreringssystem, men det er fortsatt bare på planleggingsstadiet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.