Gå til innhold
Arkivverket

[#633] Kart over geistleg inndeling i Noreg


Gjest Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Hei, flott - dette var nyttig.Men, kartbitene er desverre ikke overlappende og områder i høyre kant som ikke er synlige gjør at det blir noen små "hull" i grenseområdene.Dessuten ser det ut som nedre del av kartbitene forsvinner utenfor min 17" skjerm.Ta også gjerne med årstallet for publiseringen innledningsvis.mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Ser ut som problemet med at nedre del av en kartbit ikke vises skyldes at vinduet med kartbiten ikke åpnes i et "maksimert" vindu. Hvis "maksimer" trykkes kan man scrolle ned. Men det må man gjette seg til. Dette er i IE 5.5Men, med Netscape 6.1 vises ikke kartet i det hele tatt, men det skyldes kanskje noe på min maskin?mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me skal sjå på det maksimerte i morgon. Og det ser ut som om det ikkje berre er du som problem med 6.1. Eg får fram det store kartet. Men når eg trykkje på eit delkart stoggar det heile opp. Men når Bente og eg får sett oss ned finn me vel ei løysing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Kopperdal

Kartet verkar no i Internet Explorer og eldre versjonar av Netscape. Me har gjort det slik at popup-vindauget plasserer seg oppe til venstre. I tillegg er dette vindauget gjort litt mindre slik at rullefeltet synes.Det er framleis ein del problem med kartet i Netscape 6.1, men det vil verta ordna snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.