Gå til innhold
Arkivverket

[#717] Valle prestegjeld 1663-66


Gjest Aanund Olsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Aanund Olsnes

Eg prøva meg på prestemantala frå 1660-åra, klikka på Nedenes prosti og prøva å finne Valle prestegjeld. Det greidde eg ikkje, og det tykte eg var rart. Sokna Setesdal til eit anna prosti, eller vantar dette prestegjeldet i kjeldene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Valle sokn, Hylestad sokn og Bykle sokn lå under Setesdal prestegjeld i Råbyggelaget prosti ifølge katalogen. Manntall er datert 28. mars 1664 og 1665. Begge underskrevet av soknepresten Esaias Bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aanund Olsnes

Jau, det var det eg tenkte, at det måtte vera Råbyggjelaget. Men det fann eg ikkje, og det næraste eg kom var altså Nedenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aanund Olsnes

Nå var eg nettopp inn og sjekka på nytt, og kan berre konstatere at Råbyggjelaget prosti ikkje står i lista over prosti i denne kjelda. Vil det då seia at det er utegløymt då stoffet blei lagt ut, eller er der ei anna forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Jeg ser på websidene til Riksarkivet at Manntallet 1663/66 for Setesdal prestegjeld er til salgs på microfiche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.