Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#987] Dokumenter på http://www.hist.uib.no/arkivverket/s

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Jeg har funnet mye interessant her, men en del som er skrevet for Norges døvblindes hjemmeside har så stor skrift at det tar evig lenge å skrive dem ut. Det hadde vært fint om disse kunne få litt mindre skrift. Da må de kanskje kopieres fra der de ligger? Det gjelder f.eks.: Kilder om sjøfolk ved Statsarkivet i Bergen Begravelser i Bergen på 1700-tallet

Gjest Britt Frank

Da artiklene ligger inne på Døvblindes hjemmeside er det forståelig at skriften er holdt stor. Mindre skrift kan du innstille seg - jeg henviser til et tidligere innlegg (Nr. 265): gå inn på menyen Vis, velg Skrift etc.

Gjest Bjørn Davidsen

Det gler meg at folk finn nytte i dei artiklane vi har fått høve til å leggja ut på FNDB sin heimeside. Av naturlege årsaker er desse lagt ut med ein skrift litt høgare enn den telefon-skriften som er vanleg på heimesider. MEN: Dei inneheld berre skrift, ikkje bilete eller anna krimskrams. Difor kan dei:1. Justerast i skriftstorleik på skjermen2. Lastast ned som htm(l)-fil og hentast inn i t.d. Word. Der kan både bakgrunnsfarge takast vekk og skriften setjast slik det høver, t.d. 9 pkt. om det er meir tenleg ved utskrift. Dessutan kan skiljeliner fjernast osb.

Gjest Bjørn Davidsen

Med "osb" i førre innlegg, meinte eg òg at ein ved å merke dokumentet i "rediger", har høve til å leggje skriften om til "vanleg", ikkje "halvfeit" som vi nyttar på FNDB's heimeside. Då sparar ein mykje blekk eller "tonar", alt etter som - og utskriften går mykje raskare - om ein ynskjer å skrive artiklane ut.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.