Gå til innhold
Arkivverket

[#1226] Va betyr stadfestet?


Gjest Steinar Sletten
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Sletten

Under døpte i Bergen 1816-1894 finner jeg Alfred født Okt 23 1886. Døpt Nov 06 1886 far:Ole Magnussen.Bopel 5-122 Under merknader står det "Stadfestet 31/1-1886" Va betyr det? Va ble stadfestet før han var født? at han var på vei?. Under gravlagde i Bergen 1881-1911 finner jeg Alfred "Rasmussen" født oktober 28.1885 død 27/11 1888 det eneste som stemmer helt er at han bodde på samme plass 5-122 Er det samme person eller er dette litt tynt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det er mykje som tyder på at han er fødd 23.10. 1885 og truleg heimedøypt 6.11.85, og dåpen "stadfestet" i kyrkja 31.1.86. Foreldra budde på same adressa ein gong i 1888, då Alfred fekk ein bror. Men om det er same Alfred som døyr 27.11.88 som den du finn døypt i 85/86, veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Sletten

Takk for snarlig svar Jobber du om natta ? Det er litt rart med etternavnet Rasmussen , det burde vel vert Olsen eller Olesen? God påske! Steinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg arbeidar om dagen òg...Elles trur eg Rasmussen rett ut sagt er skrivefeil på eit eller anna nivå, likeeins 23/28. Om du ser på gravlagde med adresse 5-122, vil du sjå at Alfred sin - då - minstebror, døyr om sumaren, som "Magnussen". Når det gjeld etternamn, må du vere klar over at du kan kome bort i mange underlege endringar, særleg frå 1850-åra og utetter. Det fanst ingen reglar for slikt før namnelova kom, om eg ikkje hugsar feil, ein gong på 1920-talet. Den kom ikkje utan grunn, jfr. fleire tidlegare innlegg av Yngve Nedrebø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.