Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#1723] Gardsnavn i Biri 1865

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg er samd i at dt ikkje bør vera feilskrift. Men det er det, i alt som er blitt skrive av. Og i tillegg er det feilskrift i originalen; kan gjerne vera det også her, særleg fordi dei to Øvstedalsgardane begge er stava på same måten.Og denne feilen har vel eigentleg ikkje konsekvensar i det heile. Om eg skulle leita etter Øvstedal i Biri hadde kome til å bruka 'børjar på' opsjonen og berre skrive ø i søkefeltet. dermed hadde eg fått alle gardane som børjar på ø. I Biri er det 16. Og så hadde eg valt dei eg då kjent att. Grunn: Ein kan ikkje vera trygg på om Øfstedal blir skriven med Øfste eller Øvste. Og heller ikkje om det står dal eller dahl.dei feleste oppdagar etter kvart at det er betre å bruka børjar og ein forholdsvis stutt streng, enn lik og prøva å skriva eit namn slik presten gjorde det i 1865.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.