Gå til innhold
Arkivverket

[#1723] Gardsnavn i Biri 1865


Gjest Bjørn Herberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Herberg

Søk på gardsnavn brukes ofte. Det blir umulig å finne gardene Øfstedal når det feilskrives "Øfstedhal". Jeg kan til nød gå med på Øfstedahl, men gardsnavn skal ikke inneholde 'h', det er forbeholdt familienavn og er unorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er samd i at dt ikkje bør vera feilskrift. Men det er det, i alt som er blitt skrive av. Og i tillegg er det feilskrift i originalen; kan gjerne vera det også her, særleg fordi dei to Øvstedalsgardane begge er stava på same måten.Og denne feilen har vel eigentleg ikkje konsekvensar i det heile. Om eg skulle leita etter Øvstedal i Biri hadde kome til å bruka 'børjar på' opsjonen og berre skrive ø i søkefeltet. dermed hadde eg fått alle gardane som børjar på ø. I Biri er det 16. Og så hadde eg valt dei eg då kjent att. Grunn: Ein kan ikkje vera trygg på om Øfstedal blir skriven med Øfste eller Øvste. Og heller ikkje om det står dal eller dahl.dei feleste oppdagar etter kvart at det er betre å bruka børjar og ein forholdsvis stutt streng, enn lik og prøva å skriva eit namn slik presten gjorde det i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Sorry, jeg bare spøkte. Tenkte dei feleste, kunne være de fæleste med litt strikk på gramatikken. Fjortistegnet ;c) Betyr glimt i øyet (nesten som på TV2).Per Helge (skrapende baklengs og golvbøyd ut døra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Der ikkje alltid den humoristiske sansen er skrudd på. Særleg ikkje nå ein brukar natta til å skriva søknad og kikkar innom debattforumet for å sjå om ein kan vera til litt nytte. Eg synest du skal retta deg opp til full høgd, Per Helge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.