Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#1998] Skifteregister Sunnhordland.

Recommended Posts

Gjest Geir K. Eide

Jeg leter etter dødsdato/år til Elias Andersen Fjelland f.1767 i Fjellberg og kona Kristi Olsdatter f. 1775 på Tjelflot i Skånevik p.g.Jeg kan ikke finne disse død i kirkeboken for Fjellberg.Der mangler det forøvrig innføring av døde for 1809 .Det året jeg antar at iallfall Elias er død.(Har også sjekket kb for Skånevik.)Bygdeboken Kvinnherrad V som dekker området mener Elias var i live i 1832 .Det har jeg litt for mange indikasjoner på er feil.Da lurte jeg på om en av dere alltid hjelpsomme på SAB/DA, ved anledning, kan hjelpe meg med et oppslag i skifteprotokollen for Skånevik tinglag .I skifteregister for Sunnhordland er både Elias Andersen Fjelland og Kristi Olsdtr. Fjelland nevnt under Protokoll Aa 12 1804-15 side 490b . Jeg er kun interessert i dødsdatoene/ år.mvh Geir K Eide

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/87957-1998-skifteregister-sunnhordland/
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.