Gå til innhold
Arkivverket

[#2197] Ole Vold, Trondheim


Gjest Steinar Vold
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Vold

Nå står jeg fast igjen !! Problemet denne gangen er Ole Vold og Marith Arntsdatter. De fikk en sønn 25.01.1854 i Trondheim, han ble "satt bort" til en familie her på Frosta.Han ble døpt ANDREAS her på Frosta 25.06.1854. Er det noen som kjenner til Vold slekten fra Trondheimsområdet?? Håper noen kan hjelpe meg med dette !Steinar Vold Nybegynner på 2 året :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Vold

Burde kanskje stille spørsmålene mitt litt mer direkte:-)!! Jeg vet ingenting om Ole Vold og Marith Arntsdatter hverken når de er født, hvem foreldrene var, eller når de døde. Hvem var disse to?? Andreas Olsen Vold, er min oldefar, så dette ligger an til å bli et veldig lite slektstre. :-(Steinar Vold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest S.H.Sponaas

Hello Steinar.Don,t expect to much now,I am only 8 months into "Slektsforskning.Have just started with researching one branch of my familytree,Vold,from Soknedal.Try it.By the way.I am from Trondheim also.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.