Gå til innhold
Arkivverket

[#2228] Johannesen/Bolstad i Hafslo?


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Solfrid!Eg ser du saknar opphavet til Inger Marie Pedersdotter; då lyt du ta ein kikk på tema #17729.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Hei LarsJeg har funnet alle opplysningene du har skrevet om Inger Marie og ikke minst Svendsdøtrene, men jeg mangler en fullstendig oversikt over Svend Svendson og hans barn. Har forstått det slik at han var gift 2 ganger, og hadde barn i begge ekteskap. Har du flere opplysninger til meg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei Solfrid!Der eg no oppheld meg (og vert buande til ut på nyåret), har eg diverre ikkje med meg alt eg veit om Svend Svendson og huslyden hans. Eg har funne ein del opplysningar i ettertid, men du vil finna det neste i Gards- og Ættesoga for Luster, band II, under gnr. 52, Skildeim.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Takk for svaret og elles dei andre innlegga.Du nemner at Petrine vart fødde på 'Bakken' under Hæreid. Kan det tenkast at Mons og Inger budde på 'Bakken' under Lægreid gard då Petrine vart fødd? Eg kjenner ikkje til nokon plass under Hæreid som skulle ha vorte skreve 'Bakken'.Eg ser at Stadnamn sida til FA ikkje er oppe og går, den skulle gje oss eit hint om det var ein eller fleire plassar under Hæreid som hadde namnet Bakken.Mvh. Terje Hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.