Gå til innhold
Arkivverket

[#2281] Kihle/Kiile?


Gjest Renathe Wågenes
 Del

Recommended Posts

Gjest Renathe Wågenes

Etterlysning! Prøver å finne en Beritte Paulsdatter Kiile som ble gift 1789 Kristiania med Leonhard Dahlgreen fra Bergen. De hadde 3(?) barn: Eva Cornelia f. 1792 og Andreas f. 1798 i Kristiania. Den siste skal være en Leonhard CT som jeg heller ikke har funnet. Beritte er født ca 1765 og dør 1800 i Kristiania. Leonhard var i militæret og jeg har funnet informasjonen i garnisonsmenigheten. Er det noen der ute som kjenner til denne Beritte???? Er blitt fortalt at det er et sted på Østlandet som heter Kile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Det er sikkert mange steder på Østlandet som heter Kile. Jeg vet i alle fall om en gård i Stokke i Vestfold som heter Kile, men jeg er sikker på at det ikke er den eneste!Lykke tilKristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

De to barna Eva Cornelia og Andreas finner du i Bergen i FT1801. Eva Cornelia Dahlgreen bor hos sin onkel, Andreas Dahlgreen er satt bort som fosterbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

I FT 1801 for Drøbak (Aas) finner du Birthe Maria Kiile (71, enke 2. ekteskap) og sønn Christopher Kiile 34,ugift soldat). Dette kan være moren og broren til den Beritte Pauldatter Kiile du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.