Gå til innhold
Arkivverket

[#2326] Elisabeth Jensdatter f. 1836 i Flekkefjord-området


Gjest Johan Ludvig Kvamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Søker etter min oldemor som skal være fra Flekkefjord-området. Hun er født 05.09.1836, og ble gift 1855 i Flekkefjord-området med Ludvig Larsen Røtnen fra Indre Holmedal (Sogn og Fjordane)han er født 20.05.1829. Hvem var foreldrene til Elisabeth Jensdatter, og hadde hun flere søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Eva Kalmér Savjord

Siden du heter Kvamme? Jeg leter etter min tipp olde fars foreldre.Vet ikke hvem de er! Min tipp oldefar heter Ole Larss. Kvamme f. 1830.Jeg finner ikke hans forledre. Han giftet seg på Kvamme gård i Indre Holmedal.med Oline Sørendatter f1034 fra Sygna. Du skulle vel ikke ha noen forbindelse med Kvamme gård?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Kalmér Savjord

Jeg skrev feil, Oline Sørendatter er født 1834. Om du vet noe om disse personene er e-mailadressen eksavjord@c2i.net. Jeg vet at Ole Larss. hadde mange søsken. Men hvem var de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Kalmér

Jeg har også funnet ut at han er født på Haugsbø,men problemet er at jeg ikke finner noen foreldre på Haugsbø. Det er mange barn der som er født på Haugsbø med fars navn Lars.Og jeg vet at Ole hadde mange søsken.Men jeg finner ingen Ole Larsen som er født på Haugsbø.Ellers takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.