Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#2463] Marte Hansdatter, Hadeland

Recommended Posts

• 2 år senere...
Gjest Kjell H Myhre

Har du mottatt opplysninger av noe slag vedr. 'Marthe Hansdtr. f. på Hadeland ca. 1820' ? - eller har saken løst seg på annen måte ?? Dersom du fortsatt er 'søkende' så gi meg et hint, og jeg skal gjøre et forsøk på å lokalisere henne for deg.Mvh.Kjell H Myhre

Gjest Kjell H Myhre

Har du mottatt opplysninger av noe slag vedr. 'Marthe Hansdtr. f. på Hadeland ca. 1920' ? - eller har saken løst seg på annen måte ?? Dersom du fortsatt er 'søkende' så gi meg et hint, og jeg skal gjøre et forsøk på å lokalisere henne for deg.Mvh.Kjell H Myhre

Gjest Martin Rogneby

Jeg leter etter foreldre til følgende:1.Brede Bredesen, f. 1817. I FT 1865 er han bosatt på Aaflaabækken i Brandval.2. Johannes Olsen, f.1794. I FT 1865 er han føderådsmann hos sønnen Brede Johannessen på Aaflaaen i Brandval.Mvh Martin Rogneby

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.