Gå til innhold
Arkivverket

[#2523] Lange/de Lange, Bergen

Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

Jeg finner Johan Henrik Lange som far til Jacob Johan i 1846. Men jeg finner ikke hans fødsel eller foreldre. Kjenner noen familien, en fra USA er på leit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Øystein Stiansen

de Lange er jo et velkjent navn i Bergen. Det ville være rart om ikke det fantes noen slektshistorie over er slik borgerslekt i Bergen.Har du spurt på biblioteket eller helst Statsarkivet i Bergen om hjelp?mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune de Lange

Har ikke Jacob Johan Lange i slektstreet mitt, men min tippoldefar Georg Ananias Lange f.1833 Førde hadde vist en bror Jacob Hjeronimus f.1830 i Førde.Så jeg lurer på om vi ender opp i samme slekt til slutt.Har funnet tilbake til begynnelsen av 1700 tallet til Hieronymus Lange og Karen Gierdrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt Kvammen

Hei I Skåreboka s 916 nr 151 Er apoteker Otto Vincent Lange f. 1848 fra Tromsø, gift med Lovise f. 1852 fra Christiania. Han var apoteker i Haugesund. Ei søster Julie Fredrikke Lange bodde hos dei. Er det samme Lange slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.