Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Kari Monsdotter Lyssand, fødd Os 1839 - gift i Sogndal 1876 - døydde før 1884

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Kari Monsdotter Lyssand, fødd på Os 12.9.1839, var dotter av husmann Mons Olson på ein plass under Lyssand, opphavleg frå Lønningdal, og kona Martha Petersdotter Nystrøm frå Lyssand.

 

Kari dukker opp i Sogndal i Sogn der ho 23.10.1876 gifte seg med enkjemannen, snikkar Arne Pederson Ekanger (1816-1898), opphavleg frå Eikanger i Hamre. Arne hadde i mange år butt i Haugesund der den føregåande kona hans døydde i 1871, men budde i Sogndal då han i 1876 gifte seg att med Kari.

 

I 1884 var Arne Ekanger flytt til Aurlandsvangn i Aurland der han same året gifte seg nok ein gong (sjå òg tema: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/864-arne-pederson-ekanger-1816-1898-snikkar-i-haugesund/).

 

Eg finn ikkje noko dødsfall for Kari Monsdotter korkje i Sogndal eller i Aurland, men i 1884 tok Arne og Kari utflyttingsattest frå Sogndal til Aurland (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?uid=263936&urnread_imagesize=full&show=169#toppen). Der står det at dei flytte i 1878!! Truleg vart attesten skriven først i 1884 i samband med at Arne då skulle gifta seg nok ein gong...?

 

Kanskje einkvan ked lokal kunnskap kan hjelpa meg finna ein nøyaktig dødsdato og dødsstad for Kari Monsdotter?

 

Og kanskje nokon med lokal kunnskap i Os kan fortelja meg KVA PLASS under Lyssand Mons og Martha budde på?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Egil Russøy

Hei Lars.

 

Eg har dessverre ikkje så mykje lokalkunnskap i Aurland, men dersom du ser på Arne sitt giftemål i Aurland, så står det oppført at det var skifte etter hustruen den 10. mai 1884. (Det står litt skeivt skreve i kirkeboka, men i og med at neste mann som står oppført som brudgom giftar seg for første gang, så kan det ikkje være hans avdøde hustru det er snakk om.)

 

Om ikkje nokon kan komme opp med noko betre, så kan du sjekke skifte etter Kari hos arkivforum, og sjå om det står dødsdato, og evt. stad der. (skifta for 1884 i indre Sogn er dessverre ikkje skanna endå).

 

mvh Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

Hei Lars,

 

kan dette være dødsfallet til Arne Ekangers kone Kari Monsdatter? KKBergen1882

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

Men det kan være feil dame, for se her i f.t. 1875 for Bergen FT1875

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Egil Russøy

Grethe: Bergen kan være eit godt alternativ å leite etter dødsfallet til Karen, i fall ho har vore innlagd på sjukehus, all den tid det ser ut som om ho ikkje finnes i Aurland.

 

Det er ikkje så godt å sei om dama du fann 1875 og 1882 er den same, men kanskje er det mest truleg ikkje det. 1875-Karen bur i Rode 22-170 medan 1882 bur i 22-17. 1875-Karen er fødd i Hammers medan 1882-Karen er fødd i Sogndal.

 

I 1885 finn eg dessutan denne Karem Monsdtr fødd Hammers 1838 i Rode 22-171. http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=F81201&gardpostnr=4901&merk=4901#ovre Ho er gift med same mannen som 1875-Karen.

 

Eg vil difor tru at det ikkje er den same Karen du har funne i 1875 og 1882. Eg er likevel litt skeptisk om det er Lars si Kari du har funne i 1882. Bort sett frå at fødestaden er feil, så viser dødsfallprotokollen at ho blir gravlagd for fattigkassa si rekning. Det er då litt rart at det så har vore skifte etter i ho 1884.

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Bergen by, Dødsfallsprotokoll 4 , 1878-1886, oppb: Statsarkivet i Bergen.

 

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27886/76

 

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20090615341057.jpg

 

mvh Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Egil Russøy

Eg ser no at Rode 22-17 er sinnsykeasylet. Poenget med forskjellen på adressene mellom 1875 og 1882 treng difor ikkje å bety noko.

 

Likevel må det være same Karen som finnes i Bergen i 1875 og 1885, og må ho må difor være ei anna enn ho som dør i 1882.

 

Eg kom på at eg ein gong hadde funne opplysningar i kirkeboka ved giftemål om at det hadde vore skifte etter forrige kone, sjølv om det faktisk ikkje var noko skifte, kun ei dødsmelding.

 

Kan det være det same her, og at det dermed er Lars si Karen du har funne. Likevel noko rart at kirkeboka då opererer med 10. mai 1884, men det kan sjølvsagt være ein attest som då er skreven.

 

Det hadde vore kjekt å fått avklart om det finnes eit skifte den 10. mai 1884.

 

mvh Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Egil Russøy

Kirkeboka for døde i Bergen i 1882 viser at knytninga til Sogndal gjeld opphaldsstad og ikkje fødestad slik databasen viser.

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Korskirken, Ministerialbok nr. E 4 (1875-1883), Døde og begravede kvinner 1882, side 139.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7132&idx_id=7132&uid=ny&idx_side=-141

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061121030485.jpg

 

Ektemannen sitt yrke stemmer jo også, så dermed er det vel etterkvart mest sannsynleg at det er den rette du har funne Grete.

 

mvh Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Egil og Grethe for spennande og nyttige innlegg om Kari Monsdotter.

 

Etter å ha lese gjennom desse meldingane ein par gonger, er eg heilt overtydd om at det er "vår" Kari som døydde på asylet i Bergen i 1882. Meldingi frå skifteretten frå 1884 var nok berre ein attest om at føregåande kone var avlidi, so ei leiting etter eit sk8fte i Aurland vil vera nyttelaust.

 

Altso kan me sjå på dette problemet som løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E, Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Hjarteleg takk til Egil og Grethe for spennande og nyttige innlegg om Kari Monsdotter.

 

Etter å ha lese gjennom desse meldingane ein par gonger, er eg heilt overtydd om at det er "vår" Kari som døydde på asylet i Bergen i 1882. Meldingi frå skifteretten frå 1884 var nok berre ein attest om at føregåande kone var avlidi, so ei leiting etter eit sk8fte i Aurland vil vera nyttelaust.

 

Altso kan me sjå på dette problemet som løyst!

 

Med venleg helsing,

 

Lars E, Øyane

 

 

Eg er ikkje heilt sikker på om Lars sin konklusjon er rett:

 

Kari Monsdtr. Lønningdal var vel fødd på Lyssand i Os medan faren Mons Olson ei stutt tid var tenar der. Han står då òg oppført som 'Tjener' ved dåpen til dottera. Det er nærliggjande å tenkja seg at Mons Olson og Marta Petersdotter var tenestefolk hjå lensmannen i Os, Henrik Thorbjørnson Synnestvedt Lyssand (1794 - 1880), som eigde og brukte eit av hovudbruka på Lyssand frå 1815 til 1856.

 

Faren Mons Olson Lønningdal (1811 - d. i Os i 1902) var fødd og oppvaksen på plassen Sandbrekka under garden LØNNINGDAL i Os og flytte seinare til Bergen der han lærde seg smedyrket. I 1846 kom han attende til Lønningdal og bygsla då Sandbrekka etter foreldra sine, Ola Andersson Sandbrekke, f. i Øvredalen i Os; og kona Kari Monsdtr. nedre Rød.

Mons Olson vart gift i 1839 med Marta Petersdtr. Nystrøm (1816 - d. i Os i 1886) frå plassen Lindebråtet under garden LEPSØY i Os. Hennar far, svensken Peter (Peder) Olle Nystrøm var den første pottemakaren i Os. Kona hans, Marta si mor, var Marta Pedersdtr. Lepsøy.

 

Men bygdesoga i Os seier at Kari Monsdotter Sandbrekke budde i FUSA, Os sin grannekommune. Eg meiner at det var henne eg fann død der (på Baldersheim i Strandvik sokn) den 09. juli 1906. Og i så fall kan det umogleg vera ho som døyr på asylet i 1882. FEIL

 

Bygdesoga for Os nemner elles dette om Mons Olson Lønningdal - Sandbrekke og huslyden hans:

 

"...Mons bygsla bruket etter faren i 1846. G. 1839 Marta Petersdtr. Nystrøm, Lepsøy, f. 1816 (eller 1818)."

Kyrkjeboka i Os fortel oss at dei vart vigde i Os den 21. juni 1839 og at Marta Petersdtr. Nystrøm då var b. på Lyssand, medan Mons Olson då b. i Lønningdal. Og den nemnde lensmann Henrik Th. Synnestvedt er då éin av forlovarane.

 

"Born:

 

Johanna, f. 1835, g.1878 gardbrukar e. Mons Jensson Birkeland i Hordabø. (NB! Johanna var Mons Olson si dotter, men ikkje Marta si).

 

Kari, f. 1839, b. Fusa, seinare Aurland. (d. 1906 i Fusa ??) (Feil, d. 1882 i Bergen.)

 

Henrik Olai, f. 1847, skreddar, d. ug 1887 i Os.

 

Marta Maria, f. 1850, g.1881 Severin Gabriel Andersen, b. Bergen. (d. 1924 i Bergen).

 

Peter Olai, f. 1853, smed, g.1878 Tobina Nilsina Thomassen frå Strusshamn, b. Bergen. (d. 1934 i Bergen).

 

Anna Christine, 1855, hushjelp, g.1880 Engel Larsen frå Fana, b. Bergen (d. 1945 i Bergen).

 

Anders, f. 1859, smed og maskinarbeidar, festa Sandbrekka etter faren Mons i 1887. g.1886 Gunvor Hansdtr. Ådland frå Fusa (d. 1906 i Os).

 

Marta Karina/ Karine, f. 1862, ug. syerske, b. Bergen (d. 1936 i Bergen).

 

Mons var busett i Bergen fyrr han tok bruket her og lærde smedhandverket i byen. Seinare arbeidde han som smed og dreiv fiske attåt. Mons døydde i 1902 og Marta i 1886."

 

Mvh., Terje

Endret av Terje Hatvik - Os i Hordaland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Terje for interessant melding, særleg for tilleggsopplysningar om bustad og opphav. Eg har korrigert manuskriptet mitt tilsvarande, førebels...

 

No har eg leitt i kyrkjebøkene for Fusa, men eg finn ikkje noki Kari Monsdotter avlidi der i 1906! Og denne vigselsinnførsli frå Sogndal frå 23.10.1876 er då ganske "klar tale": http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8413&idx_id=8413&uid=ny&idx_side=-44

 

Om ikkje denne Kari Monsdotter er ho som er fødd på Lyssand i Os 12.9.1839, so veit ikkje eg...

 

Eg les gjerne fleire kommentarar om denne saki.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Hjarteleg takk til Terje for interessant melding, særleg for tilleggsopplysningar om bustad og opphav. Eg har korrigert manuskriptet mitt tilsvarande, førebels...

 

No har eg leitt i kyrkjebøkene for Fusa, men eg finn ikkje noki Kari Monsdotter avlidi der i 1906! Og denne vigselsinnførsli frå Sogndal frå 23.10.1876 er då ganske "klar tale": http://www.arkivverk...ny&idx_side=-44

 

Om ikkje denne Kari Monsdotter er ho som er fødd på Lyssand i Os 12.9.1839, so veit ikkje eg...

 

Eg les gjerne fleire kommentarar om denne saki.

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

Ja, det heile er noko merkeleg. For det er sjølvsagt mykje som kan tyda på at den Kari Monsdtr. som du har funne er den rette Kari Monsdotter.

Men,står det i kyrkjeboka for Sogndal at den Kari Monsdtr. som i 1876 vart gift med Arne Pederson Ekanger var fødd i/ kom frå Os ?? Bygdesoga for Os fortel oss at Kari Monsdtr. frå plassen Sandbrekka under Lønningdal i Os var 'b. Fusa' - dvs. busett i Fusa. Det éine utelukkar for so vidt ikkje det andre her, ho kan til dømes ha budd i Fusa ei tid _før_ ho vende nasa si nordover mot midtre Sogn og Sogndal (ho hadde ei farsyster og to farbrødre i Fusa).

 

Men du kan trygt gløyma den Kari som døyr 9. juli 1906 på Ballesheim/ Baldersheim, for nærare fingransking avslørar at hennar far var ein Mathis og ikkje ein Mons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Terje for ny kommentar!

 

Som det går fram av kyrkjeboki for Sogndal, var Kari Monsdotter Lyssand fødd i Os i 1839 som dotter av Mons Olson, og hadde med seg attest frå sokneprest Støp(?) dagsett 28.8.1876, men var sikkert komi til bygdi fleire år før dette. Ho var forresten ikkje den einaste "Osing'en" som budde i Sogndal på den tidi, men kva som gjorde at dei flytte til Sogndal, veit eg ikkje...

 

Eg ser forresten av FT1865 at Kari Monsdotter, då framleis busett på Lønningdal i Os, hadde ei "uekte" dotter Martha Andersdotter, fødd i Os 1865 (http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1243&kenr=005&bnr=0047&lnr=000). Kanskje du veit noko om lagnaden til denne jenta?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Hjarteleg takk til Terje for ny kommentar!

 

Som det går fram av kyrkjeboki for Sogndal, var Kari Monsdotter Lyssand fødd i Os i 1839 som dotter av Mons Olson, og hadde med seg attest frå sokneprest Støp(?) dagsett 28.8.1876, men var sikkert komi til bygdi fleire år før dette. Ho var forresten ikkje den einaste "Osing'en" som budde i Sogndal på den tidi, men kva som gjorde at dei flytte til Sogndal, veit eg ikkje...

 

Eg ser forresten av FT1865 at Kari Monsdotter, då framleis busett på Lønningdal i Os, hadde ei "uekte" dotter Martha Andersdotter, fødd i Os 1865 (http://www.rhd.uit.n...nr=0047&lnr=000). Kanskje du veit noko om lagnaden til denne jenta?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

 

Eg veit diverre ikkje kvar det vart av denne jenta, eg veit berre at eg ikkje finn henne att i FT 1900 for Os, og at eg heller ikkje finn henne att som daud i Os prestegjeld etter 1885, jfr. Digitalarkivet sin database over gravlagde i Os 1885 - 1973.

 

Marthe Andersdotter var fødd i Bogevik i Fusa sokn av Fusa prestegjeld (der mora Kari truleg var i teneste) den 9. september 1865. Marthe vert døypt den 22. september 1865 i Fusa, som 'uægte' dotter av "pige Kari Monsdtr. Lønningdal i Os Præstegjeld og gift mand og Grdbr. Anders Hansen Hammersland i Haalandsdalens sogn" (Fusa Prgjd)." Sjå post 64 her:

 

http://www.arkivverk...l&hode=nei&ls=1

 

Det framgår òg at jenta opphaveleg vart heimedøypt av Ingeborg Larsdtr. Bogevig.

 

Eg finn ho ikkje att under 'Confirmerede' kring 1878/ 79/ 80, korkje i Os eller i Fusa prestegjeld, heller ikkje i databasen "Døde i Fusa 1855 - 1879", så då veit eg ikkje. Kan ho ha blitt med mora til Sogndal ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Eg veit diverre ikkje kvar det vart av denne jenta, eg veit berre at eg ikkje finn henne att som i FT 1900 for Os, og at eg heller ikkje finn henne att som daud i Os prestegjeld etter 1885, jfr. Digitalarkivet sin database over gravlagde i Os 1885 - 1973.

 

Marthe Andersdotter var fødd i Bogevik i Fusa sokn av Fusa prestegjeld (der mora Kari truleg var i teneste) den 9. september 1865. Marthe vert døypt den 22. september 1865 i Fusa, som 'uægte' dotter av "pige Kari Monsdtr. Lønningdal i Os Præstegjeld og gift mand og Grdbr. Anders Hansen Hammersland i Haalandsdalen sogn" (av Fusa Prgjd)." Sjå post 64 her:

 

http://www.arkivverk...l&hode=nei&ls=1

 

Det framgår òg at jenta opphaveleg vart heimedøypt av Ingeborg Larsdtr. Bogevig.

 

Eg finn ikkje att under 'Confirmerede' kring 1878/ 79/ 80, korkje i Os eller i Fusa prestegjeld, heller ikkje i databasen "Døde i Fusa 1855 - 1879", så då veit eg ikkje. Kan ho ha blitt med mora til Sogndal ??

 

 

No vart det sikkert mange ulike årsaker til å dra til Sogndal, men éi årsak til at fruktbygdi framstod som særs attraktiv for osingane var nok at herren til Lyseklostergodset i Os, godseigar Henrik H. Formann den yngre (1800 - 1871) hadde kjøpt storgarden Stedje og satsa stort på frukt- og bær der. Og til dette trong han gode arbeidsfolk - fleire av desse

vart nok rekrutterte frå Osbygda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Her har me endeleg prov på at det er den "riktige" Kari Monsdotter eg har funne i Sogndal; konfirmasjonen i Aurland i 1881 til dotteri Martha Andersdotter (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2046&idx_id=2046&uid=ny&idx_side=-71), so då veit me at Martha følgde mor si til Sogndal. Huslyden budde jo i Aurland frå 1878...

 

So spørst det om lagnaden hennar Martha kan sporast...?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Her har me endeleg prov på at det er den "riktige" Kari Monsdotter eg har funne i Sogndal; konfirmasjonen i Aurland i 1881 til dotteri Martha Andersdotter (http://www.arkivverk...ny&idx_side=-71), so då veit me at Martha følgde mor si til Sogndal. Huslyden budde jo i Aurland frå 1878...

 

So spørst det om lagnaden hennar Martha kan sporast...?

 

Med venleg helsing,

 

Lars E. Øyane

 

Eg har no gått grundig gjennom FT 1900 og FT 1910, og kan diverre ikkje finna Martha Andersdotter f.1865 nokon stad. Heller ikkje i FT1885 og 1891 for Bergen by. Eg har òg sjekka henne ut opp mot huslydane til tantene og onklane hennar på morssida, dvs. høvesvis i Os og Bergen - jamfør då innlegg # 9 ovanfor her; og eg kan ikkje sjå at ho er nemnd nokon stad som til dømes 'tyende, hushjelp, pige, ekstralem' etc..

 

Eg trur difor at ho anten:

A) døyr i Aurland ein gong _etter_ konfirmasjonen i 1881, men _før_ folketeljinga i 1900.

 

B ) At ho i staden vart gift ein eller anna staden, tok mannen sitt etternamn, og difor er vorten "usynleg" for oss i FT for 1900 og seinare.

 

C) At ho i ung alder utvandra til Amerika, men kan hende då under eit anna namn enn det ein kunne venta, - kan hende nytta ho namnet på staden der ho budde der og då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Her står Kari Monsdatter som emigrert i 1884.Men kilde mangler visst.

 

Kari Monsdtr Lyssand

 

tng_female.gif 1839 -

 

 

Personal Information | PDF

Born 1839 Os tng_search_small.gif Gender Female Emigration 1884 Aurland tng_search_small.gif Reference Number S1-515 Person ID I68177 Inner Sogn Last Modified 23 May 2009

Family Arne Pederson Ekanger, b. Abt 1817, Hamre tng_search_small.gif, d. Aft 1884, Aurland tng_search_small.gif Married 1876 Sogndal tng_search_small.gif Family ID F21934 Group Sheet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Her står Kari Monsdatter som emigrert i 1884.Men kilde mangler visst.

 

Kari Monsdtr Lyssand

 

tng_female.gif 1839 -

 

Personal Information | PDF

Born 1839 Os tng_search_small.gif Gender Female Emigration 1884 Aurland tng_search_small.gif Reference Number S1-515 Person ID I68177 Inner Sogn Last Modified 23 May 2009

Family Arne Pederson Ekanger, b. Abt 1817, Hamre tng_search_small.gif, d. Aft 1884, Aurland tng_search_small.gif Married 1876 Sogndal tng_search_small.gif Family ID F21934 Group Sheet

 

 

Det var ei interessant opplysning, Ann-Mary :)

 

Men, det kan då ikkje vera Kari Monsdotter - for ho vart jo gravlagd to år tidlegare i Bergen, jfr. det som Egil og Lars kom fram til her. Så med mindre dette faktisk er ein avdød utvandrar ;) så vil eg halda ein knapp på at dette kanskje kan vera dottera hennar, Martha.

 

Er ei slik samanblanding truleg? Altså at det eigentleg er Martha Andersdotter (f. 1865) som utvandrar i 1884?? Eller finst det andre logiske forklaringar???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Fann ein ut noko meir om lagnaden til Martha Andersdotter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Hatvik

Det er vel berre å konstantera at Martha Andersdotter f.1865 i Fusa Prgjld. diverre ikkje finnest att i FT for 1900.

Endret av Terje Hatvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Terje og Ann-Mary for mange interessante innlegg som er komne i dette emnet sidan eg sist var inne her.  Dette er ein av dei debattane der eg ikkje hadde lagt inn melding om å verta underretta om nye innegg, og det var heilt tilfeldig at eg oppdaga Terje sitt nestsiste innlegg!  Eg seier meg lei for dette!

 

Uansett, eg har ikkje fleire kommentarar å komma med her.  Lagnaden til Martha er ukjend, og eg veit ikkje kvar ein skal leita vidare...

Endret av Lars E. Øyane - Antibes - Alpes Côte d'Azur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjell Arne Brudvik

Lars, ta kontakt med Bergen Byarkiv; jeg har fått kopi av journaler fra sinnsykehus tidligere - kan være de har for denne óg; og det kan nok bidra til å konkludere (med mindre denne gamle tråden allerede er løst tidligere)  :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Ein forseinka, men like hjarteleg takk til Kjell Arne for siste innlegget i dette emnet!

 

Eg reknar med det er Kari Monsdotter og dødsfallet hennar i 1882 du syner til i innlegget ditt.  Om journalen hennar finst hjå Byarkivet, er eg redd for det ikkje vil vera so mykje nytt å finna.  Dotteri Martha Andersdotter vart konfirmert i Sogndal i 1881, og sjølv om ho er nemnd i journalen til mori, so finn me neppe opplysningar om den seinare lagnaden hennar?  Eller er eg heilt "på jordet"?

 

Martha si tilknytting til Luster kommune er elles helst for "perifær" å sjå på, men kanskje Terje vil følgja opp denne saki i Byarkivet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.