Gjest Inger-Lise Haga Aastad Skrevet Desember 14, 1999 Del Skrevet Desember 14, 1999 En av min manns slektninger har nedlagt en kjempejobb i å kontakte/oppspore sin fars slekt, dvs. hans søsken m/etterkommere. Disse er spredt i hele Norge, samt i USA. alle opplysninger, bilder etc. er tenkt samlet i en bok/hefte. Jeg har sagt ja til å bistå med praktisk arbeid, slik som skriving på data, redigering, layout, etc. Derfor et spørsmål ut til "nettet": er det noen av dere som leser disse sidene som har erfaring med slik jobb? Jeg tenker da på kontakt med trykkerier, arbeidsmetoder etc. Tips mottas med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Davidsen Skrevet Desember 15, 1999 Del Skrevet Desember 15, 1999 Det verste problemet du kan møte, er trykkerier som nyttar Mac om du nyttar PC. Skaff deg kontakt med eit trykkeri som nyttar same utstyret som du har. "Konvertering" frå PC til Mac er det same som å be om problem - uansett kva dei seier at dei kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts