Gå til innhold
Arkivverket

[#3364] Gunhild Johannesdatter


Gjest Hans Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Mathisen

Ved søk i IGI har jeg funnet at en Gunhild Johannesdatter giftet seg 09.03.1808 med Ole Pedersen Engh. Men HVOR vielsen skjedde oppgis dessverre ikke. Følgelig vet jeg foreløpig ikke hvor Gunhild var fra. Ole skal være født på Østre Ås i Eidsvoll 28.03.1772. Paret, som er mine tipp-tipp-oldeforeldre, bodde i Våler i Østfold, der Ole var organist i Våler kirke.En Gunhild Johannesdatter av passende alder (18 år) finnes på gården Hage østre i Eidsberg i Østfold i 1801. Andre med så riktig navn finner jeg ikke i rimelig nærhet av Våler, så kanskje er det henne?Om noen som har bygdebok for Eidsberg for hånden ville være så vennlig å gjøre et oppslag for meg, kunne kanskje saken avklares? (Jeg er naturligvis klar over at kirkebok for Eidsberg bør være rette sted å undersøke, men som alle vet tar slikt lenger tid - - ).På forhånd takk! MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.