Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#3428] Sæhlie i Vang, Hedmark

Recommended Posts

Gjest Laila NOrmann

Hei, jeg har fått "blod på tann". Er det noen som har bygdeboka for Vang, Hedmark i sin nærhet, og kan finne Ingeborg Olsdatter Sæhlie f. 1841, datter av Ole Gulbrandsen Sæhlie og Ingeborg Pedersdatter Skappel der? (Er Ingeborg Skappel født i Ringsaker?)Jeg ønsker meg fødsels/dødsår på Ole og Ingeborg og evt. søsken av Ingeborg Olsdatter. Dette er en "fortsettelse" av tema no 1308. Laila

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/89386-3428-s%C3%A6hlie-i-vang-hedmark/
Del på andre sider

Gjest Steinar Vasaasen

Bygdeboka for Vang har desverre hittil bare utkommet i 2 bind av 5 (?) planlagte. Sælid gård er ikke omtalt i de 2 utkomne bind. Jeg har derfor p.t. ingen mulighet til å finne det etterspurte. Det er imidlertid igangsatt arbeid i regi av Hedmark Slektshistorielag med registrering av kirkebøkene for Vang/Hamar uten at jeg vet hvor langt dette er kommet. (Skappel er ihvertfall i Ringsaker.)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.