Gå til innhold
Arkivverket

[#3508] opplysninger ønskes om maskinist Andreas Eriksen f


Gjest Rolf Andreas Eriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Andreas Eriksen

Vil gjerne ha hjelp til å finne frem til opplysninger om min farfar , maskinist Andreas Eriksen fra Tønsberg. Han døde til sjøs og ble begravd i sjøen i 1908(9?). Min far ble født samme tidspunkt av mor Lina Pedersen, Oslo (opprinnelig fra Elverum). De rakk ikke å gifte seg, og min far vokste opp hos sin bestemor i Elverum. Han snakket aldri om sin far, og hadde et dårlig forhold til sin mor, så opplysninger om slekten har vært ikke tema, dessverre. Ut fra opplysninger gitt fra en sjøkaptein som seilte sammen med min farfar Andreas Eriksen, skulle han angivelig ha aner østfra, nærmere bestemt finnland eller/og Russland.Opplysninger kan sendes til e-post: ton-erik@online.no eller til Rolf Andreas Eriksen 2446 Elgå, tlf 62459541 eller faks 62459580. Er meget takknemlig om noen kan hjelpe meg med opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.