Gå til innhold
Arkivverket

[#3652] Fredrik Strande


Gjest Anne Strande
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Strande

Hei. Er det noen som kjenner til Fredrik Strande. Han var født 1872 og det står oppgitt at han er fra Tromsø i folketellingen fra 1900. Det er det jeg vet bortsett fra at han flyttet til Kristiania før 1898. Jeg har lett i kirkebøker fra Tromsø men har ikke funnet noen med hans navn der. Tar gjerne imot ideer på hvor jeg går videre. Hilsen Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei Anne! Dersom han blir værende i Oslo ville det vel være en god idé å følge ham opp i de kommunale folketellingen som finnes for nesten hvert eneste år fremover mot 1939 (siste frigitte, men også siste eksisterende?), så kan du jo se om fødestedet spesifiseres noe nærmere her. Disse befinner seg i byarkivet i Oslo. Dersom du vet når/hvor han eventuelt giftet seg, kan det jo være du finner noen nyttige opplysninger der. Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.