Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#4048] Petrine Olsdatter Jahr, f. 15.08.1826

Recommended Posts

Gjest Hans Mathisen

Petrine kalles vekselvis Petrine Olsdatter og Petrine Jahr. Hun giftet seg 1859 med gårdbruker Ole Gudmundsen Gran på gården Gran i Fet, Akershus. Kan noen hjelpe meg med å finne hennes foreldre? Er hun kanskje fra en av Jahr-gårdene i Fet? Om det finnes en bygdebok for Fet, står kanskje svaret der? Mvh Hans

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/90006-4048-petrine-olsdatter-jahr-f-15081826/
Del på andre sider

Gjest Laila Normann

Kan dette være din Petrine? Vel, ett år feil, men mye ser greit ut.... (familysearch.org) Petrine OLSEN Sex: F Event(s): Christening: 15 Aug 1827 Of Fet, Akershus, Norway Parents: Father: Ole ERICHSEN (JAHR) Mother: Karen Christine PEDERSEN

Gjest Arne Grøndahl

IGI har "bare" endret layout på sine sider. I tillegg har de tydeligvis gjort en del forbedringer (?) på søkeverktøyet. I det minste blir søkeresultatene presentert på en etter min mening ryddigere måte. Innholdet er nok desverre av samme kvalitet (men du verden hvor mange ganger jeg har fått ledetråder ved å bruke disse databasene !)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.