Gå til innhold
Arkivverket

[#4048] Petrine Olsdatter Jahr, f. 15.08.1826


Gjest Hans Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Mathisen

Petrine kalles vekselvis Petrine Olsdatter og Petrine Jahr. Hun giftet seg 1859 med gårdbruker Ole Gudmundsen Gran på gården Gran i Fet, Akershus. Kan noen hjelpe meg med å finne hennes foreldre? Er hun kanskje fra en av Jahr-gårdene i Fet? Om det finnes en bygdebok for Fet, står kanskje svaret der? Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann

Kan dette være din Petrine? Vel, ett år feil, men mye ser greit ut.... (familysearch.org) Petrine OLSEN Sex: F Event(s): Christening: 15 Aug 1827 Of Fet, Akershus, Norway Parents: Father: Ole ERICHSEN (JAHR) Mother: Karen Christine PEDERSEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann

Petrine OLSDR Sex: F Marriage(s): Spouse: Ole GUDMUNDSEN Marriage: 8 Nov 1860 Fet, Akershus, Norway Dette også ser veldig din ut... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Hallo Laila, Ja, dette stemmer nok veldig bra! Tusen takk for hjelpen. Jeg har blitt litt usikker på IGI siden igår - har de flyttet på seg (på nettet) eller har de bare endret sine skjermbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Grøndahl

IGI har "bare" endret layout på sine sider. I tillegg har de tydeligvis gjort en del forbedringer (?) på søkeverktøyet. I det minste blir søkeresultatene presentert på en etter min mening ryddigere måte. Innholdet er nok desverre av samme kvalitet (men du verden hvor mange ganger jeg har fått ledetråder ved å bruke disse databasene !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.