Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tore-Willy Ringstad

[#4213] Søker etter kjennskap til Hans T(h)eodor Hansen

Recommended Posts

Søker etter om noen har kjennskap til Hans Teodor Hansen.Født 1887.Kongsvinger? Lillestrøm? Han bodde i Elverum Bjølseth Skole 1912-1913 , han jobbet som skogsarbeider.Han bodde muligens en tid i Sverige før 1912.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Mathisen

Det fantes en Hans Hansen med riktig fødselsår, 1887, i Sorumsgaden 6a, Lillestrøm, ifølge folketellingen 1900. Foreldrene: Edon Hansen,født 1853?? i Næs, Romerike, Lokomotivfører, midlertidig bosatt i Charlottenberg, og hustru Kaja Hansen, født 1850 i Sverige. De har også datteren Asta, f. 1882 i Kongsvinger, og sønnen Alf, f. 1891 i Kongsvinger. Jeg fant ingen Hans T(h)eodor Hansen i Lillestrøm eller Kongsberg. Kan dette være han du leter etter? MVH Hans.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan Han ha flyttet til Hønefoss ca.1914-1915 ? Kjenner noen navnet er jeg takknemlig for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Mathisen

Jeg ser nå at jeg dessverre har skrevet Kongsberg istedenfor Kongsvinger i mitt innlegg her den 13.11. Beklager! MVH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.