Gå til innhold
Arkivverket

[#4238] Modums församling i Norge


Gjest Agne Sjödin
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Hei!Kirkebøkene fra Norderhov er filmet på rull. Jeg finner Peter Engebretsen, som han egentlig er døpt , utreist 9.juli 1860 fra Norderhov til Sverige. Hans kone jertrud og sønnen Elling reiste litt senere 16.november 1860.mvhTormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agne:Jeg fant bildne her: http://home.hio.no/~bjorn-e/ Du får se om det ikke er flere. Anbefaler deg å ta kontakt med Ringerike Slektshistorielag. Jeg tror du kan få kjøpt disse kirkebøkene på CD-rom også- derifra. Lederen i Ringerike Slektshistorielag er Frank Oterbech. Blomsgt. 32. 3510 Hønefoss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agne Sjödin Varberg

Hej Tormod igen!Peter Engebretsen Amundrud f. 1813 d. 1892 3 april i Forsmo i Ed församling i Ångermanland, Peder dog av slag, gaardbruker på Aasen i Norderhov. Jag undrar om du har möjlighet att kolla när hans barn var födda (dag och månad är jag intresserad av) . Andreas Pedrssen Aasen f 1832, Gunhild Marie Pedersdotter Amunrud f 1837, Engebret Pederssen Aasen f 1843 och Ole Pederssen Amundrud f 1845, dog ung när?.Hej Jon igen!Frank Oterbech. Blomsgt. 32. 3510 Hønefoss. Du har inte möjligtvis hans E-mail adress?Mvh Agne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei Agne! Jeg har snakket med Frank Otterbech og han har ikke noen email. Han var også meget usikker på når CD ROMEN ble ferdig. Han håpet på en gang til våren.Jeg skal prøve å finne datoer for fødselene til dine slektninger, men jeg rekker det ikke enne uken.mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.