Gå til innhold
Arkivverket

[#5753] Anders Andersen Damberg og Marthe Magnusdatter, Ve


Gjest Anne Strande
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Strande

Anders Andersen Damberg (f. 1836 i Sverige) og hans kone Marthe Magnussen el. Magnusdatter (f. 1840 i Sverige) bodde i Vestre Aker da deres sønn Vilhelm Andersen(17. august 1878)ble født. I 1875 bodde de på Gata gård i Aker.Klarer ikke å finne ut hvor i Sverige familien kommer fra. Er det noen som kan hjelpe meg?Det jeg ellers vet er at en av fadderene til Vilhelm het Anders Magnussen, og at Anders og Marthe hadde 7 barn da Vilhelm ble født. I tillegg har jeg en bror, Otto Hjalmar Andersen, f.13.september 1881, Aker, hadde fadderene Johan Petersen, smed på Bjølsenjordet, og kone Christine Magnussen. Da er familien skrevet som boende på Grønvold under Brække.Jeg har litt flere opplysninger om familien, men de bekrefter ovenstående opplysninger i det meste. Det jeg ikke finner er hvor kommer slekten fra! Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan komme videre Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.