Gå til innhold
Arkivverket

[#5762] Mathias Hansen, V.Toten gift med Olava fra Hoff,


Gjest Berit Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Nilsen

Hei I 1900-tellingen for Drammen bodde Mathias Hansen (forhenværende brødkjører), født 16.05.1842 (Vestre Thoten) i Drammen sammen med sin hustru Olava Hansen (søm av barneklæder), født 27.04.1852 (Hoff Eidsfoss JL). De hadde 2 barn Harald (min farfar) født 1892, Josep født 1896 og Marie født 1898. I 1865-tellingen for 0529 Vestre Toten, bosted: Vadsveen øvre, finner jeg Hans Christiansen, Huusmand med Jord, 46 år gift med Maria Halvorsd. 57 år,Mathias Hanss. deres sønn 23 år og Berthe Maria Hansd. deres datter 15 år, alle med fødested Vestre Thoten. Jeg er litt usikker på om dette kan være foreldrene til min oldefar Mathias Hansen. I mormonernes base finner jeg at Mathias Hansen giftet seg med Olava Hans dr 10.februar 1884, Biri, Oppland, Norway. Finner også at Hans Christiansen giftet seg med Maria Halvorsdr, 10. may 1843, Vestre Toten, Oppland, Norway. Dersom det er noen som kan hjelpe til med flere opplysninger er jeg veldig takknemlig. Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.