Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne M. Gilhuus

[#5882] Slekthistorelag i Lier, Buskerud

Recommended Posts

Gjest Anne M. Gilhuus

Skulle gjerne ha visst litt mer om V. Linnes i Lier, om tidligere og nåværende eiere....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne M. Gilhuus

Hei Rune. Av en eller annen grunn kom jeg ikke inn på hjemmesiden din :-( Den Johan Hansen du nevner, var han sønn av Hans Jacob Christiansen Strøm ( f. i 1848 i Skien) på V. Linnes ? Hans Jacob var gift med en slektning av min mann, derfor er jeg interessert i etterkommerene hans :-) A.M.G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne M. Gilhuus

Hei igjen! Kom meg inn på hjemmesiden din til slutt etter å ha søkt på Alta Vista! :-) Her har du slektsrapp. til H.J: StrømRapport over etterslekt i alle 3 ledd (6) til Hans Jacob Christian Strøm 1 Hans Jacob Christian Strøm, Gårdbruker, * 1848 Fødested: Skien ? Nanna Johanne Pedersdtr. Krogstad * 1854 Barn: 1 Petra Strøm * 1885 2 Ingrid Strøm * 1888 3 Einar Strøm * 1889 4 Ulrik Strøm * 1893 5 Gudrun Strøm * 1895 6 Torleif Strøm * 1897 1.1 Petra Strøm * 1885 1.2 Ingrid Strøm * 1888 1.3 Einar Strøm * 1889 1.4 Ulrik Strøm * 1893 1.5 Gudrun Strøm * 1895 1.6 Torleif Strøm * 1897

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.