Gå til innhold
Arkivverket

[#6195] Hvor ble de av? Andreas Torgersen og Anne Marie Ol

Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Hei Aase.Kari Andersdatter Hårklau har jeg sjekket ut.Men hun fra Hole har jeg ikke sett på ennå.En kandidat som er svært interessant er en navnesøster på Hegrenes i 1801.Hun er tjenestejente og riktignok 18 år,men kanskje en sterk kandidat.Liset og Hegrenes er ikke langt fra hverandere.Men så var det spørsmålet hvor denne jenta kommer fra , som blir neste nøtt.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kate Øren

Det ser ikkje ut til at det fins skifter etter Anders Olsson eller Anders Jetmundson. Det fanst to menn ved namn Jetmund Rasmusson som kan vere far til Anders Jetmundson - den eine i Langedal (63 år i 1701) og den andre i Nordal (48 år i 1701). Eg fann ingen Anders Jetmundson i 1701-teljinga for Kinn. Det finnast derimot andre Jetmundsborn i soknet som det kan vere skifter etter og kor syskjen er nemnde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.