Gå til innhold
Arkivverket

[#6288] ETTERKOMMERE TIL AIMAR OG ÅGE(AAGE) KARLSEN.


Gjest gitte jacobsen martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest gitte jacobsen martinsen

HEIJeg søker etterkommere til Aimar Karlsen.Tror han bodde på Etterstad i Oslo. Han hadde en bror som het/heter Åge Karlsen, bodde et eller annet sted i Østensjøveien. Deres mor het Gunda f. Guneriusdottir født i 1864 på Aker. Tror Aimar bodde sammen med sin mor, da Aimar aldri giftet seg. Gunda er min oldemors søster. Min oldemor var Ellen Anette f. Guneriusdottir, som gift Tollofsen og bodde i Moss. Mvh Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann Christiansen

Hei Gitte! Vet du helt sikkert at Aimar fikk etterkommere, da han ikke var gift? En annen ting, vet du når han levde? Laila (igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gitte jacobsen martinsen

Hei Laila.Du har rett, min mor kan ikke erindre at Aimar fikk barn. Derfor ingen etterkommere. Åge vet jeg både giftet og fikk muligens to barn, men så er det en gang slik at ingen gjenlenende slekt husker f.dato eller år heller ikke navn på kone og barn. det er derfor så vanskelig for med å finne dem. Har bare gamle fotografier av Gunda og Aimar. Aimar drev i mange år med slektsforskning av Tollofsen Aasnes familien. Det sies at han hadde kommet frem til min mors 14. oldefar. Aimar gikk bort i det stille og Åge arvet hele slektsforskningen. Det er derfor jeg går ut på netter for å finne etterkommere til Åge, da han også mulig er godt bort. Alderen tilsier ihvertfall det. Mvh. Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.