Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger Bjørnaas

[#6305] Orkdal - Hemne - Trondheim

Recommended Posts

Gjest Inger Bjørnaas

Søker opplysninger om Ingeborg Knutsdt. Bjerklihaug, f. 4.10 1851, Svorkmo. Hun ble 24.1 1873 gift med enkemann Sivert Eriksen Flauget, f. 1833, Tiller (far: Erik Eriksen Rundhaug, Tiller)De hadde sønnen Martin, f. 1875 i Vinje, Hemne.Denne familien bodde på Flauget, Hemne, i 1875, men er ikke der i 1900.Kan noen hjelpe meg med hvor det ble av disse ?Med hilsen Inger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ronny Folkvord

I FT 1900 bor det i Erling Skakkes Gade 8 i Trondheim følgende personer : Sivert Tiller, født 1833 i Tiller, Ingeborg Tiller, født 1831 i Orkdal. Det eneste som ikke stemmer er Ingeborg´s fødselsår - det står 1831, men kan jo være 1851.Også en sønn, Karl Edvard Tiller, står oppført, født i Trondheim i 1881.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger Bjørnaas

HeiTusen takk skal du ha. Dette skal jeg prøve å sjekke med kirkebøkene. Kanskje finner jeg dem likevel, da. Hva skulle man gjort uten god hjelp.Beste hilsen Inger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.