Gjest Ragnar Halvorsen Skrevet September 23, 2001 Del Skrevet September 23, 2001 Ønsker å få kjøpt Gjerstadboka. Ønsker også å få kjøpt Sannidal og Skåtøy 1-2 og 3 Er det noen som har disse til salgs eller vet hvor jeg kan få tak i dem?rhalv@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila Normann Christiansen Skrevet September 23, 2001 Del Skrevet September 23, 2001 Sjekk kulturkontorene i de aktuelle kommunene, de kan være i salg enda. Dersom de ikke er, kontakt antikvariatene. Bare husk å spørre flere steder, noen opererer med helt ublue priser. (Eks.: så Ullensakerbøkene til salgs for 1750,- for 3 bind, de er til salgs fra biblioteket på Jessheim for rundt 200,- pr bind. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ragnar Halvorsen Skrevet September 23, 2001 Del Skrevet September 23, 2001 Takk Beklager feilen med overskriften. Det skal selfølelig vere Gjerstadboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hans Mathisen Skrevet September 23, 2001 Del Skrevet September 23, 2001 Ble interessert da jeg så at man snakker om å skaffe "Gjerstadboka". Til idag har jeg oppfattet det slik at gårds- og slektshistorien for Gjerstad er utkommet i en lang rekke (minst 7?) hefter og over en lang rekke år, med start i 1962. Jeg har selv anskaffet hefte V, som kom i 1973, og hefte VI, som kom i 1978.Jeg vil være takkemlig for å få vite om disse heftene nå kanskje finnes samlet i en bok?MVH Hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ragnar Halvorsen Skrevet September 23, 2001 Del Skrevet September 23, 2001 I utgangsponktet var det vel en bok, men den er etter hva jeg forstår redigert og delt opp i 9 bind. Det er alt jeg vet, men det er sikkert andre som kan svare bedre på dette enn meg. mvh Ragnar Halvorsen rhalv@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ragnar Halvorsen Skrevet September 23, 2001 Del Skrevet September 23, 2001 Har finne et side som leder til Gerstad historielag. Der har de bøkene til salgs. linken er http://www.gjerstad.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts