Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ragnar Halvorsen

[#6432] Djerstadboka

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Ønsker å få kjøpt Gjerstadboka. Ønsker også å få kjøpt Sannidal og Skåtøy 1-2 og 3 Er det noen som har disse til salgs eller vet hvor jeg kan få tak i dem?rhalv@start.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila Normann Christiansen

Sjekk kulturkontorene i de aktuelle kommunene, de kan være i salg enda. Dersom de ikke er, kontakt antikvariatene. Bare husk å spørre flere steder, noen opererer med helt ublue priser. (Eks.: så Ullensakerbøkene til salgs for 1750,- for 3 bind, de er til salgs fra biblioteket på Jessheim for rundt 200,- pr bind. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ragnar Halvorsen

Takk Beklager feilen med overskriften. Det skal selfølelig vere Gjerstadboka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Mathisen

Ble interessert da jeg så at man snakker om å skaffe "Gjerstadboka". Til idag har jeg oppfattet det slik at gårds- og slektshistorien for Gjerstad er utkommet i en lang rekke (minst 7?) hefter og over en lang rekke år, med start i 1962. Jeg har selv anskaffet hefte V, som kom i 1973, og hefte VI, som kom i 1978.Jeg vil være takkemlig for å få vite om disse heftene nå kanskje finnes samlet i en bok?MVH Hans

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ragnar Halvorsen

I utgangsponktet var det vel en bok, men den er etter hva jeg forstår redigert og delt opp i 9 bind. Det er alt jeg vet, men det er sikkert andre som kan svare bedre på dette enn meg. mvh Ragnar Halvorsen rhalv@start.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.