Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Annette Bokneberg

[#6469] Eline Estensdtr. Opland

Recommended Posts

Gjest Annette Bokneberg

Søker opplysninger om Eline Estensdtr.f. 23.07.1855 på Opland. Foreldre Esten Jakobsen Oplandsaunet og Jonette Johnsdtr. Oplandsaunet. Eline ble gift til Sandøy i Flatanger i 1875. Er interessert i opplysninger om hennes opphav - og hvor er Oplandsaunet??Annette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sigbjørn Sandsmark

Du finner dei ved å søke i folketelling 1865 RHD,da bor dei i Fosnes prestegjeld NT på Oplandsbakken. ---aune er typisk for husmannsplas i Trøndelag. Jonette og Esten er mye brukte navn i Trøndelag. Du finner folketellinger fra RHD under nyttige lenker. Hilsen Sig---

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Annette Bokneberg

Takk for svaret ditt! Nå vet jeg i allefall hvor Opland ligger og vil fortsette videre med friskt mot.....Annette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sigbjørn Sandsmark

Esten døpt 1832 foreldre:Guru & Jacob Taraldsen Fosnes NT.Gift med Jonette 18 september 1853. Kan det stemme?sig---

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Annette Bokneberg

Takk igjen. Må spørre om hvor du har funnet ut dette? Så kan jeg kanskje finne ut mer siden......Annette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sigbjørn Sandsmark
http://www familysearch.com Det er en mye brukt adresse i slektforskning. Kan eg få din e adresse? Hilsen Sig---

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Annette Bokneberg

Selvfølgelig! Har "glemt" bort dette stedet i forvirrelsen. Min e-post adresse: royols2@frisurf.noAnnette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive