Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#6546] Anna Kristiansdatter f 1867 Sør Odal

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Hei Terje. Hun var på gården Gystad i Ullensaker. Men, jeg tror årstallet 1867 kan være feil i 1900 tellingen? Hun fikk sitt første barn i 1900 min far ble født i 1913. Jeg har leita gjennom døde i Ullensaker og finner ingen med dette fødslesåret. Jeg er født i 1947 og har aldri sett henne, hun er min bestemor. Kanskje tallene er byttet om så hun er født i 1876? Dette blir bare gjetting. Takk for at du tar deg bryet med å lete for meg. Hilsen MONA

Gjest Terje Bjørndahl

Hei Mona I året 1876 finner jeg en Anna Kristiansdatter hun var født 16. jan 1876 i Aanneruddammen i Sør Odal, og døpt 7. mai i Strøm kirke. Foreldre:Kristian Haagensen (46 år) og hustru Marthea Hansdatter (26år)Anna Kristiansdatter ble konfirmert i Strøm kirke den 5. okt. 1890.Utflytting 1894 til Ullensaker: Anna Kristiansdtr. Aaneruddam f. 16/1 1876. Attest 27/1-99. Konf. 1890 i hovedkirkenJeg tror dette er din bestemor, er du enig i det og ønsker mere opplysninger bakover, har jeg endel i min database, men da må jeg få din e-post adresse. for da er det lettere å sende det til deg. Mvh Terje

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.