Gå til innhold
Arkivverket

[#6546] Anna Kristiansdatter f 1867 Sør Odal


Gjest Mona Årnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Hei er det noen som kan finne min bestemor Anna Kristiansdatter f 1867 i Sør Odal. Flyttet til Ullensaker og giftet seg der. Takknemlig for hjelp.Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Bjørndahl

Hei Mona Jeg sitter med mikrokort av kirkebøkene i S. Odal, og kan ikke finne noen Anna Kristiansdatter døpt i S. Odal rundt 1867. Hvor var Anna ved folketellinga i 1900? M.v.h. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Terje. Hun var på gården Gystad i Ullensaker. Men, jeg tror årstallet 1867 kan være feil i 1900 tellingen? Hun fikk sitt første barn i 1900 min far ble født i 1913. Jeg har leita gjennom døde i Ullensaker og finner ingen med dette fødslesåret. Jeg er født i 1947 og har aldri sett henne, hun er min bestemor. Kanskje tallene er byttet om så hun er født i 1876? Dette blir bare gjetting. Takk for at du tar deg bryet med å lete for meg. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Bjørndahl

Hei Mona I året 1876 finner jeg en Anna Kristiansdatter hun var født 16. jan 1876 i Aanneruddammen i Sør Odal, og døpt 7. mai i Strøm kirke. Foreldre:Kristian Haagensen (46 år) og hustru Marthea Hansdatter (26år)Anna Kristiansdatter ble konfirmert i Strøm kirke den 5. okt. 1890.Utflytting 1894 til Ullensaker: Anna Kristiansdtr. Aaneruddam f. 16/1 1876. Attest 27/1-99. Konf. 1890 i hovedkirkenJeg tror dette er din bestemor, er du enig i det og ønsker mere opplysninger bakover, har jeg endel i min database, men da må jeg få din e-post adresse. for da er det lettere å sende det til deg. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Terje. Tusen hjertelig takk nå ble jeg glad. Dere er snille og flinke i Odal til å hjelpe meg. Min mail adresse er msaarnes@online.no. Jeg venter spennt. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.