Gå til innhold
Arkivverket
Gjest bettan

[#6664] Gerda Wendt, Rølanda

Recommended Posts

Gjest bettan

I et av min mors album ligger et foto avGerda Wendt,Rølanda,Sverige, sannsynelig født i 1918 Fotografen er tydet til å væreB J Køhnog fotoet er tydet til å være tatt i 1958Vi aner ikke slektens tilknytning til Gerda Wendt , så om det er noen der ute som vet hvilken tilknytning Gerda har til Tønsberg, eller Nøtterøy i Vestfold er jeg takknemlig for svarDet kunne jo vært artig og vite hvorfor - hvordan Gerda havnet i min mors slektsalbumVar Gerda en slektning .... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Kven er du? Her er fullt namn eit krav for kunne lage innlegg (sjå øvst på framsida med rødt!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

I et av min mors album ligger et foto av Gerda Wendt,Rølanda,Sverige, sannsynelig født i 1918 Fotografen er tydet til å væreB J Køhnog fotoet er tydet til å være tatt i 1958Vi aner ikke slektens tilknytning til Gerda Wendt , så om det er noen der ute som vet hvilken tilknytning Gerda har til Tønsberg, eller Nøtterøy i Vestfold er jeg takknemlig for svarDet kunne jo vært artig og vite hvorfor - hvordan Gerda havnet i min mors slektsalbumVar Gerda en slektning .... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.