Gå til innhold
Arkivverket

[#7470] Skredder Christopher Augustussen, Opslo


Gjest Lill-Reidun Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karen Husdal Brevik

Hei! Kan dette være rett person: Christoffer Augustinusen, døpt 8.april 1762, Holand, Akershus. Foreldre er Augustinus Eriksen og Johanna Aasmundsdr. De ble gift 31.mars 1746, Holand. Augustinus hadde også vært gift tidligere. Søsken til denne Christoffer er:Gunill, døpt 20.mars 1751Kirstie, døpt 3.september 1752Anna, døpt 1.april 1755Eric, døpt 10.oktober 1756Martha, døpt 19.oktober 1759Halvor, døpt 20.oktober 1765.Jeg har ingen kjennskap til familien, og vet heller ikke om dette er "din" familie. (Jeg fant disse opplysningen på Scandinavia Vital Record CD for Norway).Mvh Karen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

En kandidat er Christoffer Augustinusen døpt 08 Apr 1762 i Høland i Akershus, sønn av Augustinus Eriksen og Johanne Aasmundsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill-Reidun Andersen

Hei Heidi Nå har du funnet mye for meg. Som du sikkert har forstått så er jeg fersk med det å finne mine aner. D leter på Røros ser jeg. Jeg bor i Østerdalen og mye av bygdebøkene er fine i og med at de beskriver slekter og ikke bare generelt om bygdene. Hilsen Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.