Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#8139] Skibladner, mannskap?

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Frå oppdragsgjevar får eg følgjande leietråd: Karl Olsen skulle vere frå Magnor (f.ca 1850). Enten var det han eller faren hans som var skipper eller maskinist på Skibladner.Er ein eller annan så godt bevandra i dette skipet at eg kan få vite om denne opplysninga kan brukast til noko?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/94086-8139-skibladner-mannskap/
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Aase R.Sæther

Eg tek denne fram att, sidan her er mange nye gjester innom - finst det nokon stad arkiv e.l. som viser namn på mannskapet i Skibladner sin tidlegaste epoke? Det må vere faren til Karl, eventuelt bestefaren eller svigerfaren som har hatt ein 'karriere' på båten.

Gjest Aase R Sæther

Laila: Nei, det er ikkje alt eg har, men eit forsøk på ny innfallsvinkel. Resten av historien er prøvd i fleire vinklingar her i forumet før (Karen Pedersdtr frå Hamar og Karl Olsen frå Kongsvinger, m.a. tema 7386 og 9310).Harald: Takk for tipset!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.