Gå til innhold
Arkivverket

[#8410] Hvor kom John Fugelberg (Fugleberg) fra i Norge???


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hei alle sammen som har fulgt med i denne debatten.I dag har jeg snakket med både Deborah Engel (hennes virkelige navn) og hennes far Norman. Veldig flott for meg å ha overvunnet den barrieren.Det nye jeg nå vet er at kona til Norman var norsk og hette Evelyn Sparen. Hun døde for et par år siden.Mitt spørsmål er: 1. Er der noen som har peiling på hvor hun kan komme fra.2. Er der noen som kjenner til denne familien?Fortsettelse følger, håper jeg!. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk Halvor for ditt tips. Men hvis dette med at hun kom fra en by er noe hold i, så får jeg lete om der er noen byer hvor jeg kan finner Spæren. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei Laila. Ja, jeg regnet også med det, men det hørtes ikke slik ut. Men jeg tenker at jeg tar en ny telefon til han, så får vi se om han kan hjelpe meg noe mer. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Det ser nærmest ut til tider å være 'vanlig' at man forlot alt og alle i gamlelandet. Jeg har mange tilffeller på at de nærmeste ikke vet et dugg om sin ektefelles fortid eller slektninger.Siden jeg har svart på ditt innlegg om Sparen i en annen diskusjon oppfordrer jeg andre til å flytte seg over dit. Det blir litt forvirrende med 2 diskusjoner om samme emne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, jeg har ikke noe imot at diskusjonen flyttes til 9024, men dette har jo også litt relevans til diskusjonen her på denne siden. Det er jo samme slekten.Hjertelig takk i alle fall for dere hjelper til.Jeg har nå snakket med 3 stykker som har full oversikt over Spæren-slekta. De hevder at der er ingen Evelyn i den slekten som dro til USA. Den eneste som kan vite noe er en dame på 87, Helen Burges, som bor i San Francisco.mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.