Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#9128] Noen linker til sider som denne i New York????

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

Hei igjen. Dere er jo så hjelpsomme å flinke, så nå har jeg fått tilbake lysten på min leting igjen.. Har i lang tid lett i usa etter min mors tante som ingen hørte fra etter krigen. Har hatt kontakt med Vesterheim genealogical center, men uten resultat. Men nå fant jeg akkurat noe å jobbe videre på. AGATHE ERIKS. REISTE 08.10.1909 , TJ.P. , ug, til New York, medbrakte penger 10.- , Agent Kjerschow, Skip Hellig Olav, frakt 157.- , formål bedre fortj.Så hvis noen kjenner noen bra linker så har jeg kansje muligheter til å finne etterkommere. Har hørt hun giftet seg med noe som likner på Jim Bedford/bradford eller noe i den duren,Taxisjåfør,døde i bilulykke, to barn Ben og Alice muligens. Sønnen døde mest sannsynlig i vietnam.krigen. Hilsen Karin

Gjest N B Macdonald

Og viss du veit kva for (del-)stat dei bur/budde i, vil du kan hende finne James Bedford / Bradford her:http://www.nara.gov/nara/electronic/vcasal.html= døydde i Vietnam, alfabetisk pr. stat. (Truleg altfor mange James. Søk heller etter ford.)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.